14-12

Jag har skaffat en blogg. Igen.
Det är nog den tredje eller den fjärde eller något sådant. Jag ger alltid upp, mestadels för att jag inte har någonting att skriva om och ingen läser det jag skriver. En vanlig anledning till att folk slutar blogga nu för tiden, antar jag. Eller för att de behöver ta en paus från bloggandet, som Blondinbella.
Eller kanske att det känns mer som ett arbete, en plikt än någonting annat.

Skall nog dra en liten kort förklaring om mig.

Jag heter Linnéa och bor i Norra Dalarna. Här finns det faktiskt snö på vintrarna.
Jag har en kamera som jag tycker om att använda.
Jag har även en katt som är ganska söt.
Jag har även ett par vänner som jag umgås med ibland.
Som det ser ut just nu så definerar jag mig med det jag har.
Jag är ganska kort, men det är inte så viktigt. Har fått höra flertalet gånger att jag inte agerar som en kort person.
Inget storlekskomplex, alltså?
Jag har en pojkvän som bor på en ö, i Göteborg. Det är ca 50mil ifrån mitt levnadsställe.
Ganska jobbigt ibland, men det fungerar.

Men åh, avslutningar är värst!

Lovin' 'n' textin'

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0