Diverse skräp och en vante.


Det där gillar jag!




Sliten studentchej, in the begynnelse of rastlösheten och arbetslösheten.

kattass

Om man tittar noga i reflektionen så kan man se att hösttiderna närmar sig.
Jag har stickat min första vante, och den är inte till mig.
Mamma sade att jag var jätteduktig!


Lovin' 'n' textin'
Författare: Carolina

(i'm sorry, i don't speak your language)



Hi! Cool, you have the same name of Those dancing days' vocalist: Linnea! Well, my name is Carolina. How are you? I'm really happy I found you and your blog, because you are from Sweden, right? And I really wanna live a year there next year...



How things are in there?

I hope I have an answer...



greatings from Brazil

Carou

2010-10-10 @ 20:29:07
URL: http://erinacrossamerica.tumblr.com

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0