Valborgsmässoafton

Här kommer ett litet ihopkok bilder från min Valborg.




Den första timmen spenderades utanför ett dagis, där det gungades och konsumerades alkohol.


Efter en timme så bestämde vi oss för att leta upp en eld, och hamnade vid Mora Parken





en stund så fick vi gulligt hundsällskap. dock så ville han bara komma åt våra sötsaker, men hunden i sig var en sötsak, så det gjorde ingenting för min del.





Oscar är mäktig och mordlysten





Efter kasen så gott som slocknat så bestämdes det att vi skulle röra oss till Jonathans lägenhet för lite värme.





Magtrummor var närvarande!


Innan kvällen tog slut så hann ett antal mansben rakas lite sporadiskt.

Ungefär, the end!

Lovin' 'n' textin'
Författare: Oscar Rytkönen

Sweet vilka läckra bilder, kan inte du skicka lite sen när jag kommer hem igen? Dom på mig vart jättebra! <3

2010-05-02 @ 00:24:20
URL: http://snuttegull.deviantart.com/
Författare: Emma - om man mognar ruttnar man

Vad fint och långt hår du har fått :D GillarT och btw, när man säger majkase i Sthlm vet dem inte vad man snackar om :D de säger ju majbrasa :D haha bara, en.. hmm rolig grej :) hehe

2010-05-02 @ 08:12:49
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0