drömmar om alltför mycket.

Jag gillar inte att jag skall åka hem idag, för jag har haft det för bra nu.
Muse var obeskrivligt bra, spelningen och allting som ingick. Jag har fått träffa personer som jag tycker om och fått göra roliga saker.
Att sitta i flera timmar och bara prata kan vara så mycket värt när man inte träffats på så länge.
Jag får snart göra samma sak med Amanda, förhoppningsvis. Prata lite för länge över alltför mycket te.

Det finns så mycket som jag vill skriva men det känns som om min hjärna inte är tillräckligt vaken just nu. Jag har inte ätit ordentligt på två dagar eftersom jag har glömt bort. Jag har inte sovit vidare ordentligt heller, och det kommer jag inte göra inatt heller.

Jag har inte ätit chips & dipp på över två veckor.
Förstår ni hur seriöst detta är?

 

Jag uppdaterar nog vettigare när jag kommit hem och fått sova i min egna säng.
Adjöss sålänge! ♥

 


created by yoda ze man.


Lovin' 'n' textin'
Författare: Amanda

JA ÅH VI MÅSTE SES NUNUNUNU!

2009-10-26 @ 13:46:00
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Författare: Hanna

inte chips på två veckor!?!?! hur kan du fortfarande vara vid liv kvinna!?!?!

2009-11-03 @ 15:01:43
URL: http://lillsystertrygg.blogspot.com

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0