31-1



Idag har det handlats, för igår fick jag studiebidrag. Asnajs.
Allt jag köpt finns med på bilden, också asnajs!

Högklackade skor, omg and such. Ett par ljusa jeans.
och de där hudvådsprodukterna som Amanda tipsade mig om. Halva reapriset, jag gillar't.
Testade dem för ungefär en kvart sedan, råkade få lite ögat. Gjorde ont som i.. det gjorde sjukt ont iallafall.
Fast produkterna är ju inte till för att vara i ögat, så det var kaaanske därför det gjorde ont!

Får hoppas att de fungerar lika underbart som Amanda berättade om. ^^ De skall iallafall släta ut huden, minska porerna och minska dendäringa hudfettsproduktionen. Något djupare orkar jag inte engagera mig i det, vi får helt enkelt se om det fungerar! 53kr för alla tre. (realycka, i say).

Höhö, går förövrigt runt med skorna just nu. Feels odd. Speciellt när man ställer sig vid badrumsspegeln och faktiskt ser längre än till hakan. Awesome!

Lovin' 'n' textin'
Författare: Amanda

Åh, de där skorna hade jag också checkat in! najsiga!

2009-01-31 @ 17:17:18
URL: http://limeamanda.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0