29-1

Idag var jag hemma ifrån skolan, för jag mådde inget bra! Logiskt, va? Det tycker jag.
Imorgon åker jag till skolan dock, Svenskaprov och sådant. Renässansen.

Nåväl, Nu när jag ändå var hemma så passade jag på att mixtra i mitt rum. Tänkte egentligen städa, men jag orkade bara med småpysslet.

Såhär blev det.




Vid spegeln har jag varit lite flickig och satt upp diverse urklipp, t.ex tips och fina saker ifrån tidningar. Till höger är det massa fotografier som är i åldersordning, nästan. Fick lov att hoppa upp ovanför bebisbilderna när jag kom till "tonåren", så att säga.
Det finns mycket mer vägg att klistra fast saker på. Det är ganska tomt nu.

Nåväl. Mycket mer än såhär har inte hänt idag.
Plixploxecksbockz.

Lovin' 'n' textin'

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0