23-1



Jag lagade mat idag! Awesomegott var det. Tog bara en halvtimme dessutom. Ser kanske inte sådär asgott ut på bilden, men det var det. Hm. Börjar bli lite sugen på det igen. Har kvar i kylskåpet. Nattmat, Ja.

Kycklingwok med röda bönor och fetaost vare! Müms.

Förövrigt har detta varit en bra dag, jag har skrattat lite mer än vanligt!
Och så hade vi naturkunskap för andra gången idag. Vi fick titta på djurceller och växtceller.
Vi skulle typ ta en tändsticka och kleta runt lite på insidan av kinden och kleta av kletet på en glasbit och lägga en glasbit på och sedan titta på det! Jag var fan grön i munnen och det var freaky. Hade inte ätit något grönt innan det at all.

Det var fun, anyways. Lite iaf. I Naturkunskapssalen vi är i så är det väldigt trång mellan borden och stolarna, så man får antingen krypa under eller klättra över bordet om man skall komma åt sin sittplats.

Anyways.
Golf är bra saker.

Lovin' 'n' textin'
Författare: Linda

Snor! Skratt är trevligt :)

2009-01-23 @ 23:33:56
URL: http://perskrika.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0