8-2 (kärlekssmör)



Jag saknar dig.
Jag saknar att vakna upp med dig, att pussa dig på morgonen även fast du inte vill för att du tror att du har dålig morgonandedräkt.
Jag tycker om dig.
Jag tycker om dina ögon, för det är de ögonen som ser mig för den jag är.
Jag tycker om din näsa, för den är sötare och mindre än min.
Jag tycker om ditt hår, du lägger det så fint åt sidan när jag lutar mig fram för att pussa dig.
Jag tycker om din kind, den är så fin att pussa på. Fint substitut för munnen när du är koncentrerad på ditt spel.
Fast din mun tycker jag också om. Den kan forma fina ord och leverera fina pussar till mig när jag behöver det.
Den ler väldigt fint också.
Dina armar är väldigt bra på att kramas, och din bröstkorg är den bästa man kan luta sig mot.
Din mage är också bra, för där är du kittlig.
Din rumpa är söt, och jag skulle gärna byta med dig.
Dina ben skulle jag också kunna ta.

Och dina fötter är de enda jag faktiskt tål. De kan prutta i duschen.

Hela du är bra och nödvändig. Om du inte funnits så hade jag fått lov att gå upp för trappan själv några gånger extra!
Det går helt klart inte för sig.

(jag älskar dig, puss)

Lovin' 'n' textin'
Författare: IluvBread

Känns overkligt att det där skall på något sätt vara riktat åt mig.

Srsly, känns helt... distant men jag får väl lita på vad jag läser. <3



Du gör mitt liv värt att leva en rutin är inget liv, men om det är ett liv med Linnéa så blir livet annat än en rutin. <3



Tänker konstant på dig, det är nästan bara du, ditt leende, ditt namn... du som går igenom mitt huvud.

Ibland så kommer en och annan glass in från något hörn också men majoriteten är du. <3



Och för övrigt så kan DU VARA DIN RUMPA ÄR SÖT OCH JAG SKULLE GÄRNA BYTA MED DIG!

Så det så.



Finns mycket man vill ha sagt men det är så svårt att ta ut något ur mängden bara sådär, så du får lita på mig när jag säger att jag älskar dig verkligen och du skulle kunna få en njure av mig om du bara bad om det. <3

2009-02-08 @ 23:52:11
Författare: Emmelie

Men ååh vad söta ni är!! Jag döör!

Sitter och läser detta och ler för mig själv!

Underbart men kärleek! :D

2009-02-09 @ 20:38:51
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Författare: Linda

Ni är så söta :) Mina smo irkkbebisaahr!

2009-02-10 @ 19:09:23
URL: http://perskrika.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0