Gudfaderns hälsning

Det mindre bra med att Beýla chillar i soffan bredvid, är att jag inte kan besöka hennes blogg och se vad fan som händer i hennes vardag. Hon uppdaterar sällan när hon är hemma nämligen, och om hon skulle göra det så skulle jag se hennes blogginlägg innan hon publicerar det...
Tittar upp från skärmen
Nu skriver hon med Nils och kollar Facebook, nu kollar hon in den vackra Amandas profilsida. Nils verkar vara värsta söta pojken, typ Joshua Radin.
Så vad fan gör Beýla i Göteborg egentligen? Well, först och främst är hon inte i Orsa. Att inte vara i Orsa = Ett verb
Pikalampinoppi har även kommit till Gudfadern för att lära sig de senaste och bästa uttrycken. [Dhä:ero] bl.a..
"Gudfadern?" kanske ni tänker nu. Ja, alltså, när Beýla får sig en egen knatte så är jag den självutnämnda gudfadern till ungen. Haschfarbrorn som alltid ger rent guld på födelsedagar, misshandlar elaka människor och fixar cigg/alkohol/gräs när det behövs som mest... Jag anser att jag har visat mig värdig. Ah, orkar inte skriva mer nu.

AHEHEHEHEHEHEHE!

... Thanks, Arthur.

Lovin' 'n' textin'
Författare: Amanda

Aha, så det är där hon är. Letade hela gårdagen men hittade henne inte (dvs, jag gav upp när jag tillslut letat igenom Orsas alla sopcontainers men fann knappt en endaste ledtråd vart hon kunde befinna sig).



Så är det dags att DU SLÄPPER HENNE FRI FRÅN DIN GISSLAN OCH LÅTER HENNE FÅ ÅKA HEM!!

2010-01-07 @ 07:19:01
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Författare: Låpael

... Men Amanda. Hon är ju hemma.

2010-01-07 @ 18:13:34

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0