31-1

Vissa nätter när jag inte kunnat sova så har jag tänkt på en sak.
Jag skulle vilja skicka brev till några personer, av olika anledningar. Fina, handskrivna brev.

Jag har funderat på vilka personer jag skulle vilja skicka ett sånt brev till, och jag har kommit fram till några stycken. Alla av olika anledningar.

  • Faster Kerstin
  • Henrik
  • Loppan
  • Fien
  • Christer
  • Katten a.k.a Robbin
  • Dew
  • Leni
  • Daniel
Det är mest sånadär personer som jag inte pratat med så mycket på det senaste, men tänker ganska mycket på.
(och bara för att någon inte står med så betyder det inte att jag inte tänker på denne)

Ett sånt här brev skulle bara innehålla fina saker.
och lite funderingar.

Lite synd att jag inte kan någons adress.

Lovin' 'n' textin'
Författare: Linda

Det var därför de uppfann hitta.se!

2009-02-01 @ 00:16:27
URL: http://perskrika.blogg.se/
Författare: Emmelie

Ja skorna är aawesomee. dock väääldigt jobbiga å gå i när man har en bruten fot som är "större" än den andra. Men jag ska klara det till sommaren xP

2009-02-01 @ 18:38:43
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0