17-2

Odeladiodeladihoppsanvilkendag.
Verkligen.

Det känns som om den har varat i en evighet, och klockan är knappt nio.
Dagen började med träningsvärk och ett blodsprängt, smått klbbigt högeröga. Även en nysning, som satte igång en god förkyldning från min sida.
Allt detta kassa gjorde mig till argbrud_91 på svenskalektionen, svor åt Bellmans jävla fittsnapsvisor (jag hatar honom!!11) och åt att Åsa faktiskt missat att skriva in ett par siffror i häftet. Men när lektionen tog slut så blev jag lite piggare, lite gladare, lite mer hyperaktiv. Sprang runt och petade/masserade alla kändes det som.
Fick ganska mycket gjort på Mediaproduktionen, och klarade glosprovet i Eng B ganska bra, faktiskt. Max 5 fel, om jag tänkt rätt.
Sedan blev det till att sitta kvar efter skolan och jobba ikapp ännu mer Mediaproduktion. Egentligen skulle jag fikat, men en utav de jag skulle fika med var sjuk, så det blev inte av. Förhoppningsvis så är jag tillräckligt frisk imorgon för att ta mig till skolan, men jag tror bara att jag behöver lite extra sömn.

Nåväl, när vi satt kvar efter skolan så lyckades tjuvalarmet sätta igång, så vi fick springa ut och knappa in en kod och sedan gå in igen.
Sedan kom brandkåren..? För att daska ner inbrottstjuvar? (eller oss, vem vet)
Heh, fick förklara oss iaf.
Kändes ganska skönt att kunna springa runt hursomhelst utan att bli stört och få lov att fråga någon lärare om de kunde öppna det där rummet, eller hämta den där grejen. Vi fick tillgänglighet till ett kort som gick överallt, vilket gav oss mycket mer frihet.
Vi tog t.o.m. högtalarna innifrån redigeringsrummet och satte i stora datorsalen, så vi poppade lite musik.
och med Vi så menar jag Bea, Felicia och jag.

Nå, ja. På Fredag blir det promenad med Emmelie, Bea och Anders. Friluftsdag ftl. Men sedan är det helg, och då kanske något händer. Förmodligen inte, men kanske!
Sedan under sportlovet så skall jag testa på hur det är att bo hos pappa, för jag skall nämnligen flytta dit (om allt går enligt planerna) under vårterminen. En negativ grej är ju att bussen till skolan går 06:21, vilket betyder att jag måste gå upp 05:00..
INTE KUL.

.. Eh, ja.
Igår fick jag ett random samtal ifrån Edwin som föreslog att jag skulle joina Christer, honom och Daniel Å på en filmkväll.. Egentligen skulle jag pluggat 185 engelskaglosor, men filmkväll lät mycket bättre i mina öron, so why not?
(ja, förutom engelskaglosorna..)
Hyrde Saw 5 och tittade. Lite blodigt och slafsigt, och ganska förvirrande.. Anyways, Det var nice att träffa dem igen, var ju trots allt ett tag sedan man träffade dem ordentligt..
Plus att Edwin har tagit körkort, så det är värsta grejen. Väldigt suspekt att se honom köra bil.
Och ja.. En gammal klasskamrat som man växt upp med klarade av uppkörningen idag, så hon fick körkort.
Det känns som om alla växer upp och det är helt jävla galet.
Vill inte växa upp.
Vill inte fylla 18.
Vill inte! VILL INTE!




Vill faktiskt inte.. :c

Lovin' 'n' textin'
Författare: Öl

Det blir fint skaru se. Du kan inte fördöma åldrandet förrän du nått hög ålderdom.

2009-02-17 @ 21:37:49
Författare: Amanda

SKA DU FLYTTA TILL DIN PAPPA? O.O

Alltså, wow, här händer det saker utan att jag vet någonting D:

2009-02-17 @ 22:11:07
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Författare: Linda

Du är tossig tösabit. Tossig!

2009-02-21 @ 20:57:08
URL: http://perskrika.blogg.se/

Ge mig kärlek:

Namn:
Minns du mig?

MÄJL

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0